Aktuality

29.01.2017

Lyžařský výcvik 2017 (VII.tř.)

V neděli  8. ledna jsme se všichni sešli u školy v cca 7:50 a nakládali zavazadla do autobusu. Vyjeli jsme a v Týnci nad Sázavou k nám přistoupila paní Meruňková. Poté jsme pokračovali dál pouze s jednou zastávkou na benzinové pumpě, kde si všichni došli na záchod a něco dobrého si koupili. Pak už to byl jen kousek do Horního Maxova k pensionu U Hrocha. Po příjezdu šly  holky na chatu do tepla a kluci vynosili zavazadla. Potom už jsme si rozdělili pokoje. Trochu jsme si vybalili a šli na oběd. Po něm jsme šli konečně na to. Byli jsme rozděleni do dvou skupin podle našeho lyžařského umění. Ten den jsme pak stihli už jen večeři a odpočinek. V pondělí po snídani jsme jeli skibusem na celé dopoledne na Severák lyžovat. Jedna skupina vedená paní ředitelkou Vodehnalovou se to teprve učila a druhá plná zkušených lyžařů si pěkně zalyžovala s paní Meruňkovou. Denně jsme se vraceli na oběd do chaty. Pondělní odpoledne jsme se ještě jednou vydali na svahy lyžovat. Po večeři byl čas na různé společenské hry. Stejným způsobem proběhlo i úterý. Středeční dopoledne nás čekalo trénování na běžkách. Odpoledne jsme si báječně užili bazén v Jablonci nad Nisou. Bylo to tam SUPER. Večer nás u Hrocha navštívil zástupce horské služby ze Severáku a popovídal nám o jejich zajímavé činnosti. Ve čtvrtek ráno byl v Maxově pořádný mráz - 18°C, a tak jsme šli procházkou na rozhlednu Bramberk. Všichni vyšli až na její vrchol. Po obědě nás čekal první závod a to běžecký. Po večeři přišlo vyhodnocení závodu a pak jsme si mohli zahrát společenské hry. V pátek ráno jsme závodili ve slalomu a ve sjezdu. Odpoledne se pouze tři jedinci s panem Vodehnalem vydali na běžky na Královku a zpět cca 8 km a ostatní si šli zalyžovat na Severák. Ten den byl veliký vítr a dost sněžilo, proto to nebylo ve stopě pro tu malou skupinu běžkařů vůbec lehké. Navečer jsme si vyráběli z dřevěných korálků šperky jako památku na náš kurz. Poslední večer jsme si udělali diskotéku. V sobotu po snídani jsme už pouze čekali na autobus, který nás zaveze zpět do školních lavic. Kvůli špatnému počasí jsme do Netvořic přijeli místo v 15:00 až v 18:30 hodin. Paní zdravotnice Dana s námi neměla ani moc práce.

PS: Lyžařský výcvik 2017 byl nejlepší a jedinečný, protože jsme ho prožili  MY sedmáci…..